21.11.11

20.11.11



Cer teka kat mana ni ? Istana Budaya. Saya pergi dengan kawan saya yang pretty pretty ni. Memang best sebab dapat jumpa abang saya :p Aaron Aziz. Tapi yang bestnya kitaorg duduk atassssss sekali. Saya memang suka. Takpa lah, dapat pegi jugak kan. Diaorg cantik kan ? yes, they look shooooo pretty. Saya simple je.

Ingatkan nak tangkap gambar masa teater tu start tapi tak boleh. hm ! takpa lah. enjoy jugak. rehat 15 minit, makan lah hotdog. not so hot. tapi sedapppp sangat. makan tu je nak kecoh :p lepas tu kan kan, Aaron Aziz buat flying kiss . awww ! haha :D tapi kat Erra :/ part of the acting scene. bila dia buat tu semua orang 'uwwwwwwwwwwwwwww' . saya pun. jealous gitu. takda lah. bila dah habis, ingatkan boleh la jumpa aaron aziz tapi tak jumpa pun . mmm :/ takpa la gambar pun boleh. first nak bergambar dengan Shahrin Cool . tapi tak kesampaian disebabkan malu je. Fatin dengan Zati dapat . Jealousnyaaa. Hahaha, jk :D kitaorg balik sekolah maghrib. penat? memang penat lah, best pun ada. best day ever.
another trip thats end up happy :D first time jugak tengok teater. penah melawat istana budaya. first time jugak la post banyak ni. tipu la tu kan :p


memang best lah duduk atas. tapi saya bersyukur dapat pergi. thank you cikgu :)